dinsdag 11 augustus 2009

" Be strong when hope is gone "



I fuckin love this, cute and fashionable.
Dit is echt een van de outfit's die ik perfect vind, en geloof me ik vind bijna niks perfect.Haar haar, haar gevoel voor stijl, ze straalt gewoon rust uit. En dat is echt..geweldig. Zij begrijpt hoe het moet. De kleuren die ze gebruikt zijn ook echt goed uitgekozen voor deze look. Niet te veel poespas gewoon een trui, een vest, een legging plus schoenen en voila je krijgt deze look. Nou, zoals je ziet ben ik hier errug tevreden mee. Persoonlijk ben ik dol op zwarte simpele leggings dus mij zie je er ook vaak mee lopen.Ik ben benieuwd naar de mening van jullie.

1 opmerking:

  1. hee girl
    inderdaad een amazing outfit!
    die shoes zijn volgensmij van h&m toch?
    kisses

    BeantwoordenVerwijderen