dinsdag 11 augustus 2009

" Nothing is as simple as we hope it will be "



Her chain..is love.
Wauw alweer super leuk. Die ketting wil ook aanschaffen, die zijn zo leuk. Ik zag ze hangen bij de H&M maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. Volgende keer ga ik beter kijken. En ze fleuren een simpel outfitje heel erg op. Zo'n ketting is erg fashionable en het past bijna overal bij. Let wel op, als je zo'n ketting wilt gebruiken moet je het verder rustig aan doen met je kleding. Net zoals zij dat ook heeft gedaan, want dan komen die kettingen beter tot hun recht. Ik weet niet welke leuker zijn, goude of zilvere. Daar moet ik nog even achter komen ;) Wat vinden jullie?

1 opmerking:

  1. Superleuk dat je volgt! Ik wordt ook jouw volger :). Ik vind goud het mooist, maar je moet kiezen wat je zelf het leukst vind :D. Die kettingen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen